• Обговорили власні презентації та оцінювання навчальних потреб учнів;
• Створили списки використаних джерел;
• Розглянули, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослі-
дженнях, комунікаціях та співпраці;
• Оцінили Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в
навчальних проектах;
• Створили форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями
відповідних вікових категорій;
• Обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;
• Поділилися ідеями про те, як можна використати Інтернет у
навчанні учнів;
• Створили та оцінять приклад учнівської презентації, учнівської
публікації, вікі-статті або блоґу
• Створили списки використаних джерел;
• Розглянули, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослі-
дженнях, комунікаціях та співпраці;
• Оцінили Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в
навчальних проектах;
• Створили форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями
відповідних вікових категорій;
• Обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;
• Поділилися ідеями про те, як можна використати Інтернет у
навчанні учнів;
• Створили та оцінять приклад учнівської презентації, учнівської
публікації, вікі-статті або блоґу
Комментариев нет:
Отправить комментарий